info@malaupa.cz +420 499 891 112 Webkamery Pro občany EnglishGermanPolski MENU

Hrady a sídla Krkonoš

Vydejte se po stopách našich předků a navštivte hrady, zámky, tvrz a panská sídla v Krkonoších a v podhůří. Jako…

Geocachingový ráj v Malé Úpě

Malá Úpa je místem plným tajemství a dobrodružství. A Geocaching a hledání pokladů je na objevování Malé Úpy přímo ideální….

Stezka v korunách stromů

Nově zbudovaná a 2. července 2017 otevřená Stezka v korunách stromů v Janských Lázních u Hoffmanových bud je skvělým tipem…

Rottrovy Boudy

2 km

Jedno z nejkrásnějších míst v Malé Úpě s úžasnými výhledy na Sněžku. Když chcete klidné místo s výhledy na Krkonoše,…

Eliščiným údolím ke kostelu

3 km

Od Infocentra po žluté doleva směr Černá Voda, před mostíkem v údolíčku odbočte doprava a podél potoku Černá voda již…

Živá voda v Malé Úpě

V Horní Malé Úpě v blízkosti  serpentiny státní silnice na Pomezní Boudy se u jedné z „tisícovek“ Haida nalézá prameniště Sv. Vojtěch…

Kostel sv. Petra a Pavla

3 km

Odpočinková procházka buď Eliščiným údolím, po žluté nebo po červené z centra Pomezních Bud (ideální odbočit za Bowlingem doleva po…

Pacestník

5 km

Na Pacestníku je jedno ze zastavení Pohádkové stezky. Můžete sem dojít přes Pomezní hřeben, nebo od Moravanky cestou s krásnými…

Čertův mlýn

Od infocentra v Horní Malé Úpě po žluté turistické ke kostelu. Odtud pokračujete stále po žluté. Za hájovnou vpravo dolů…

Lysečinská Bouda

6 km

Z Pomezních Bud se vydáte po červené (po čáře), brzy se červená stáčí doleva do Polska, těsně za rozcestníkem s…

Niklův vrch

Další luční enkláva v Malé Úpě. Od infocentra Eliščiným údolím, u Majky odbočíme doprava a po lesní cestě se dostaneme…

Pomezní hřeben

6 km

Za hranicí s Polskem se dáte cestou ing. Jiřího Nováka a po několika stovkách metrů odbočíte doprava po zelené a…

Kowary – Zolta Droga

7 km

Z Pomezních Bud scházíme po žluté, po které se dostaneme až do Kowar. Nebo se lze napojit na modrou, která…

Vápenka – muzeum

Na chráněné kulturní památce osmiboké kamenné věže šachtové vápenky z 19. století bylo postaveno osmiboké muzeum. Zdánlivě obyčejné příběhy zdejších…

Pěnkavčí cesta

8 km

Start trasy nejlépe od Spáleného Mlýna po modré směr bouda Jana. Odtud po žluté na Portášky – horní stanice lanovky…

Albeřická jeskyně

V krásných Albeřicích jsou k vidění především nádherné Albeřické lomy, ve kterých se těžil vápenec a pálilo vápno. Lomy jsou…

Herní krajina PECKA

10 km

Ve Velké Úpě u horní stanice lanovky na Portášky vznikl unikátní soubor soch a objektů na motivy krkonošské zvířeny, lanových…

Maloúpská osmička

Jedná se o 10 km dlouhý okruh ve tvaru osmičky. Start je u infocentra, odtud po červené turistické směr kostel, u kostela…

Lesní hrádek Aichelburg

10 km

Aichelburg je romantický lesní hrádek, nacházející se vysoko nad řekou Úpou na lesnatém úbočí Světlé hory u obce Temný Důl v Krkonoších. Veliký klíč od hrádku si…

Kowarské štoly – Sztolnie Kowary

11 km

Sztolnie Kowary (Kowarské štoly) – podzemní turistická trasa v délce 1200 metrů spojená s těžbou nerostů, kovů, železa, stříbra a uranové…