Rekonstrukce Infocentra a výdej pošty
Rekonstrukce Infocentra: 19.10. – 18.12.2020
Interiér Infocentra projde rekonstrukcí, která je spolufinancována z prostředků SFŽP z výzvy z roku 2017. Důvodem rekonstrukce bylo:
- celkově modernizovat a osvěžit letitý interiér
- upravit pracoviště pracovníků Infocentra z hlediska bezpečnosti – optické oddělení pracoviště od hostů
- navrhnout vhodná místa pro vystavené zboží, aby více vyhovovalo praktickým požadavkům
- vyčlenit prostor pro stálou expozici havárie letadla Junkers
- optimalizovat vchod do Infocentra (posuvné automatické dveře)
V novém kabátě vás Infocentrum přivítá od 21.12.2020.
Co to znamená pro výdej pošty?
Výdejní místo České pošty se přesune z Infocentra na obecní úřad na podatelnu (k Boženě Vojtěchové). Poštu bude možné vyzvedávat vždy PONDĚLÍ – STŘEDA – PÁTEK mezi 11. – 12. hodinou (případné změny budeme včas komunikovat).
Chceme proces maximálně zjednodušit z důvodu nedostatku místa i způsobu ukládání a hromadění nevyzvednuté pošty. Proto se budou zásilky POUZE VYDÁVAT, k odeslání doporučené zásilky, balíku nebo placení poštovních poukázek využijte prosím služeb pošty Svoboda nad Úpou, Pec pod Sněžkou nebo Trutnov.
U těch, komu pošta stabilně doručuje, se nic nemění. Pouze pokud nebudete doručovatelkami zastiženi, uloží vaši poštu na úřadě. S doručovatelkami je domluvené, že se budou snažit co nejvíce pošty rozvést, nechat u sousedů, případně se s nimi můžete telefonicky domluvit na tel. 704 850 301.
V případě dotazů se můžete obrátit i na Lenku Brožovou na telefon Infocentra: 733 328 054.
Děkujeme za pochopení 😊