info@malaupa.cz +420 499 891 112 Webkamery Pro občany EnglishGermanPolski MENU

Rekonstrukce Infocentra: 19.10. – 30.11.2020

Interiér Infocentra projde rekonstrukcí, která je spolufinancována z prostředků SFŽP z výzvy z roku 2017. Důvodem rekonstrukce bylo:

V novém kabátě vás Infocentrum přivítá od 1.12.2020.

Co to znamená pro výdej pošty?

Výdejní místo České pošty se přesune z Infocentra na obecní úřad na podatelnu (k Boženě Vojtěchové). Poštu bude možné vyzvedávat vždy PONDĚLÍ – STŘEDA – PÁTEK mezi 11. – 12. hodinou (případné změny budeme včas komunikovat).

Chceme proces maximálně zjednodušit z důvodu nedostatku místa i způsobu ukládání a hromadění nevyzvednuté pošty.  Proto se budou zásilky POUZE VYDÁVAT, k odeslání doporučené zásilky, balíku nebo placení poštovních poukázek využijte prosím služeb pošty Svoboda nad Úpou, Pec pod Sněžkou nebo Trutnov.

U těch, komu pošta stabilně doručuje, se nic nemění. Pouze pokud nebudete doručovatelkami zastiženi, uloží vaši poštu na úřadě. S doručovatelkami je domluvené, že se budou snažit co nejvíce pošty rozvést, nechat u sousedů, případně se s nimi můžete telefonicky domluvit na tel. 704 850 301.

V případě dotazů se můžete obrátit i na Lenku Brožovou na telefon Infocentra: 733 328 054.

Děkujeme za pochopení 😊